Cangkruk’e Pelancong Sedayu

Ayo rame-rame ngobrol apa saja… Di ruang ini, anda bebas beropini dan komentar. Monggoooo pinarak…

31 Comments

  1. salam kenal… puyeng lapo cak durung ngopi tah? hehehe

    puyeng, polae mantun kesantap gedheg… wkwkwkwkwk

  2. salam teko mBenjeng…
    iki cekepo gak onok suguhane blas. mbok dikei jireng (kanji goreng) opo krupuk urang. terus ngombene legen. wah maknyus temen…🙂
    met ngeblog, sukses blogger gresik…

    suguhane lek riyoyo mawon cak… hehehehe…
    jireng itu ejaan mana ya??? kalo di sedayu namanya “bonggolan”, biasanya terdiri dari tepung + iwak. pun tau ngerasakaken bonggolan sedayu dereng? lha… lek pengen main ke sedayu, ini bisa jadi oleh-oleh lhooo…

  3. Sing bener iku Sedayu apa Sidayu seh???❓
    Nyawang Sedayu saiki kok seje men mbik cilikanku ndhisik… Alun-alune isek rindhang, akeh wit-witane… Lah saiki puanas pol… Apa maneh eling mbiyen pas muleh sekolah SMP, nunggu bis ndhik ningsor wite keres ae soale mek iku wite sing ayem… Liyane panas…

    Sedayu itu sebutan masa lalu, kini secara resmi Sedayu diganti menjadi Kecamatan Sidayu… tapi ndak pentinglah cak, yang terpenting bagaimana caranya Sedayu bisa seperti masa kejayaannya dulu, masyarakate makmur, ayem, tentrem, petinggine yo care karo rakyate…
    inggih cak Sedayu saiki panas seru. mungkin imbas pembangunan yang tidak ramah lingkungan… oya cak, aku yo ngerti panggon wit keres iku… tepat di prapatan kan? di samping pos tukang becak? hehehehe…

    • Kaet biyen Sing jnenge sedayu smpe saiki yo sik pnas…Tp sedayu iku masio panas tp ngangeni…

  4. Salam teko bocah golokan,
    iyo pas riyoyo kurban rong tahun wingi aku muleh, iseng-iseng kepengen ndelok nggorok kewan kurban kebetulan ndok nggone bekas sumur dhahar. Aku sempat kaget, lho iki lak bekas sumur dhahar biyen (batinku mulai terusik dan file-file yang ada diotakku mulai bermunculan).
    yach… kenangan pahit dan manis banyak tercecer di situ, maklumlah sewaktu aku sekolah madrasah yo parek kono, ngangsu banyu kanggo ngombeh sak keluarga yo nang sumur dhahar iku, gak kayak saiki mas tenggoroan iki nek diombeni banyu isi ulang wae iso guaaaatel kabeh, ngirim bapak nang kebon yo mesti lewat sumur dhahar.
    EEE……alalaaaaa. tibako sumur dhahar iku tinggalane mbah kanjeng sepuh to mas?
    tak kiro sih sumur tiban tinggalane wali, soale onok crito sek jamane aku cilik biyen jarene awal muncule sumur dhahar iku gara-gara wali iku mangkel soale pas liwat kono terus njaluk ngombeh karo salah sijine wong kono gak dikolehi, terus tongkate wali iku dik gedrukno nang lemah terus metu sumbere.
    Sumber dari sumur iku yo gak entek-entek, sampek-sampek wong-wong sedayu nek kentekan banyu nang nggone tlogo rambit yo mesti njukuke banyu nang sumur dhahar, embuh saiki aku gak weruh.

    bisa jadi yang dimaksud wali di situ adalah kanjeng sepuh, yang ketika itu memang sering kontrol ke masyarakat.

  5. Assalamu’alaikum….. salam kenal…. aku wong asemanis.. tapi saiki golek pangan nang suroboyo.. mungkin konco2 sing ngerti idku, paling wes iso nebak…. hehehe… aku pingin iso mengangkat sedayu secara nasional lewat audio visual… aku pingin bantuan konco2 kabeh… potensi opo ae sing iso di siarno secara nasional. kalo tak liat aku belum pernah sedayu dan sekitarnya masuk tv nasional, opo maneh.. hasil laute…. karo home industrine… yo’opo rek… gagasanku iku mau….????? wassalam

    boleh itu cak… ide bagus… tapi, kira2 kita juga ndak bisa bantu banyak… soale kita juga pada sibuk… bisanya mungkin kalo pas waktu libur ramadhan… itu juga kalo pada pulang…

    • AsSaLamUaLaekUM…
      Slm knal pisan cak…
      Q wong probolinggo,q yo almni PPMH cak…Kngen na sedayu Q cah..!!

  6. Aku sabtu wingi nang sedayu, alun-alune kok jek pancet ae yo cak……… gak ono perubahane… koyok 7 th yg lalu…. truss aku coba nggolek atm, seng ono atm BRI tok… BCA karo Mandiri gak ono yo cak…??

    ya begitulah Sedayu dengan segala kekurangannya… jangankan atm, cari warnet aja susahnya sampe setengah mampus…

    • Na Cak nggiri unu atm BCA’

  7. Ramadhan kemarin saya ikut pesantren kilat 20 hari di Ponpes Al-FurQon bimbingan Ust. Aunur Rofiq, gimana ya kabar beliau? semoga baik-baik saja. Salam buat beliau ya kalo ketemu Ponpes Al-Furqon cukup ma’ruf lho di sekitar Jakarta karena mereka punya dua majalah yaitu Al-Furqon dan Al-Mawaddah yang beredar luas di seantero ibu kota. Saya senang suasana di Sidayu walaupun agak panas, apalagi kalo pahing. Wassalaam

    wah… santri, alumni Sedayu nongol satu… semoga menjadi awal untuk memancing alumni pondok pesantren Sedayu yang lain…

  8. salut…Sedayu penuh potensi ternyata. maju terus…taoi kok jarang update ya sekarang???

  9. Hem.. Mampir ndek sidayu, ngopi ndek alun alun.. Hem betapa indah hidup ini

  10. Hem.. Mampir, ngopi ndek alun alun.. Hem betapa indah hidup ini

  11. Ngopi ndek alun2 emang oce, kapan ya ada wifi dsana2 he..he..

  12. rek-arek kalo ngebuat buat kasih tau biodata kamu biar ntar kan enak kita ngobrol atao ngomentarin siapa jadi jelas….karo jadi jelas sopo sing katene di pisuhi kapan blog iki isine buju;i….he…he..34x

  13. wah sayang baru ktemu ma blogger sedayu

    napa da dulu2 yak:s
    aku duduk wong sedayu se tapi sedayu mnjadi bagian dalam perjalanan idup aku

    wadow tapi udah sejak 96 aku ndak pnah liat sedayu e…koyok opo saiki rek?
    kangen aku dadine nek ngomongno sedayu dadi eling pacarku mbiyen:-D

    salam wat temen2 alumni SPENS1 96

    blonyo

  14. emboh

  15. mumpung jedek pemilihan caleg, pilihan caleg seng bener2 paham karo karaktere wong sidayu. lan tak pikir2 gak onok sing paham kaadan psikologine wong sidayu. cuma caleg PKNU nomer 3. SIDAYU HARUS BERUBAH MENJADI LEBIH BAIK

  16. FOTO….FOTO…..FOTO…..FOTO….FOTO….FOTO…..FOTO…..FOTO….FOTO….FOTO…FOTO.
    Mana foto2 kota sedayu-ne ndes?. Blog tanpa foto. Mbul…fotone yo?!

    • He’em…
      Ndi potone kota sedayu euy???
      Ksh poto dunk biar kngenQ sdiKit ter0bati.Trimz mas bloger

  17. Guh kyk opo maneh saiki wajahe kota sedayu kang????Wez 1 thn Q ngk sowang na gus Nafik……
    Lek ktemu guru2 PPMH salamno aq Kang yo….
    Saiki wong sedayu canggih2 cah..

    • Eh SOWAN uduk sowang
      wkwkwkwkwk…..
      Nndian Alumni sedayu iki kog g ono sing mlebu mren???

      • Guh slh maneh….
        Alumni PPMH uduk almni sedayu.
        Lek alumni sedayu wes akeh na duwur iku.

  18. Ehhh.. Mana yang bener, Sidayu atau Sedayu. Koq berubah-ubah.

    Selama ini yang sering kita baca SIDAYU.
    Ada yang lain yang lebih tidak plin-plan: SEDAYU LAWAS.

    Penting lhooo.

    Q-ta aja bingung, bagaimana dengan anak cucu kita.

    Boleh curhat nih tah??

    Hari-hari ini hati sedih karena makin menjamurnya warung-warung nakal di sekitar Sidayu. Tepatnya sebelah barat Golokan dan sebelum masuk Sidayu (dari arah Gresik).

    Kayaknya para pelaku maksiat itu tenang-tenang aja hidup di bumi Alloh.

    Mumpung keadaan belum terlalu parah.

    Allohu-musta’an.

  19. aku alumni smp 1 sedayu tahun 1987…aku wes suwe rek nek perantauan , sakben mole kepingoin pethok konco2 kabe nggak pernah ketemu,sopo seng masih ingat sama saya tlong dong kasih kabar aku,,he..he

  20. Halo organisasi kepemudaan sedayu di:
    Accoustic,
    Oi Petualang,
    Capulogo
    IPNU/IPPNU, ansor,
    IPM, PM
    ALRM’S

    dll…
    Asamu ditunggu kota sedayu lho…

  21. sepurane rek boso jowo ga lancar
    jadi pake bahasa negara ja yahh
    selepas gue lulus sekolah
    gue balik kerumahdi cikampek
    buat nerusin scull lalu kerja mpe sekarang ini nihh
    gue lama ga ngunjungin gresik
    kapan gue ksana lagi
    maen bola di alun alun
    refresing di pantai pp dalegan
    nongkrong di warung kopi MAK JU,DOPIR,GIRI
    pokonya the best lah
    gue kngn ma suasana didaerah
    DALEGAN
    NIMBOH
    MRYUNAN
    KAUMAN
    SEDAGARAN
    RACI
    GOLOKAN
    NGAWEN
    UJUNG PANGKAH
    SEROWO
    ALUN ALUN SEDAYU
    dari semua itu mengandung keunikan masing masing
    yang bikin gue selallu teringat teruz
    salam buat anak anak gresik semuaanya
    GRESIK I MIZZ U ALL

  22. Slm knl aq sek buru ero neg sidayu ndwe blogger.

  23. 2 tahun mengarep mugo2 sedayu iki sukses sembarangane, tetek mbengek,e amin……!

  24. sidayu\sedayu……..
    Kecamatan yg produktif, berkembang.
    tp akhir-akhir ini tambah panas.
    banyak santri,banyak kiai,banyak anak muda yg berilmu.
    berbagai wisata kuliner aca di sidayu……mulai dari bonggolan khas Desa SROWO,sate kerang khas desa asemanis,nasi bungkus bandeng bumbu bali dan masij banyak lagi.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s